Wyzwanie „Forma po porodzie”

with 6 komentarzy

WYZWANIE EDYTA LITWINIUK Kopia Kopia 1024x811 Wyzwanie Forma po porodzie

4 tygodniowe wyzwanie „FORMA PO PORODZIE”!!! Od 3 listopada do 30 listopada!

Pamiętaj o tym, że w walce o fit sylwetkę 70 % stanowi dieta, a 30 % trening. Dlatego na czas wyzwania (ale i nie tylko- mam nadzieję, że zdrowe odżywianie wejdzie Ci w krew ;-)))) rezygnujemy z:

  • cukru
  • słodyczy
  • alkoholu
  • białego pieczywa/zamień na pełnoziarniste
  • białego makaronu/ zamień na makaron razowy

Oprócz tego:

  • spożywaj 5 posiłków dziennie w równych odstępach czasu co 2-3 godziny
  • gotuj, piecz, duś, grilluj, zrezygnuj ze smażenia
  • pij minimum 2 litry wody dziennie
  • uśmiechaj się do siebie 😉

Dla każdej Mamy, która jest minimum 2 miesiące po porodzie naturalnym, a 3 miesiące po cesarskim cięciu i już jest aktywna tzn. ćwiczy minimum 2-3 razy w tygodniu (jeździ rowerem, na rolkach, tańczy, chodzi na fitness itd.)

Wcześniej jednak zrób test na rozstęp mięśni brzucha. Jeżeli masz większy rozstęp niż na 3 palce skonsultuj się z lekarzem.

  • Misia K

    Biorę się do roboty.Jak patrzę na Twoje zdjęcia to marzę by wyglądać jak Ty.Wierzyć mi się nie chce że jesteś po dwóch porodach.Brawo Edyta.Napisze jak mi poszło.

    • Edyta Litwiniuk

      Koniecznie daj znać. Przewidziane są nagrody za metamorfozy 🙂

  • Misia K

    Hej Edyta jestem już po 2 tygodniach wyzwania i moge się pochwalić następującymi wynikami: w talii zeszło mi 5 cm, w brzuchu 8 cm, w biodrach 5 cm, w każdym udzie 3 i 4 cm. Jestem wdzięczna że ruszylas moje d***ko 🙂 napisze jak mi dalej pójdzie i błagam pomyśl o kolejnych wyzwaniach bo jesteś taka skuteczna.Dziękuję

  • Karola Karola

    Cześć Edyta, dziś koleżanka pokazała mi Twojego bloga i to wyzwanie.Jestem 3 miesiące po porodzie i po pierwszym treningu z Tobą 🙂 było super.Dziękuję za motywację i za tą stronkę!

    • Edyta Litwiniuk

      Cieszę się i trzymam kciuki 😉

  • Nicole

    Amazing girl !