SCHUDNĘ W 21 DNI – DARMOWY JADŁOSPIS ODCHUDZAJĄCY – II TYDZIEŃ

z Brak komentarzy
Copy of WYZWANIE  Schudnę w 21 dni wyzwanie21 SCHUDNĘ W 21 DNI – DARMOWY JADŁOSPIS ODCHUDZAJĄCY   II TYDZIEŃ

Świetnie Wam idzie. Liczba zdjęć z Waszymi potrawami przeszła moje oczekiwania. Wysyłajcie mi je nadal, bo wtedy widzę, że to co robię ma sens i, że ktoś korzysta. Przed nami II tydzień wyzwania, dziś zróbcie zakupy, bo jutro jest niedziela wolna od handlu. A jeśli się wahasz czy dołączyć to koniecznie musisz to zrobić. Nie trać czasu tylko działaj. Dzisiejszy jadłospis jest w klimacie śródziemnomorskim. Dajcie znać, który przepis jest dla Was najpyszniejszy. Jeśli chcesz dołączyć do wyzwania to przeczytaj poniższe informacje. Trzymam kciuki.

Wyzwanie pt. "Schudnę w 21 dni" mówią, że przez tyle czasu tworzy się nawyk, więc jest szansa, że jak już zakończymy to wyzwanie to nie dość, że będziesz już bardziej SLIM, to zmienisz też swoje nawyki na dobre. Tego Ci życzę. Przygotowałam dla Ciebie 7-dniowy jadłospis ze śniadaniami, II śniadaniami, obiadami, podwieczorkami i kolacjami. Znajdziesz też listę zakupów, by jutro skoczyć do sklepu, przygotować co trzeba i od poniedziałku zacząć działać. Pamiętaj, że nie o motywację chodzi tylko o dyscyplinę. Najważniejsze jest to byś była konsekwentna i zmobilizowana.

Sponsorem tego wpisu jest moja płyta treningowa FIT MAMA, na której znajdziesz aż 3 pełne treningi i bonus w postaci ćwiczeń na kręgosłup. Treningi są dla kobiet w ciąży i po porodzie, co oznacza, że nadają się też dla początkujących. Jeżeli więc zastanawiałaś się jak zacząć to śmiało możesz zacząć z tą płytą. A jeśli do tego dietetycznego wyzwania dołączysz też trening to jestem pewna, że sukces jest na wyciągnięcie ręki. Pokażę Ci coś. Zobacz, to wiadomość z wczoraj, od Moniki:

20181006 203016 639x1024 SCHUDNĘ W 21 DNI – DARMOWY JADŁOSPIS ODCHUDZAJĄCY   II TYDZIEŃ

Cieszę, że zmieniacie się i walczycie o siebie.

Dlatego, jeśli będziesz miała ochotę do ćwiczeń dołączyć trening to zamawiając moją płytę FIT MAMA na hasło WYZWANIE otrzymasz też moją druga płytę BODY LIFTING gratis. W razie czego rozpiszę też plan treningowy, gdybyś była zdecydowana (do pobrania poniżej).

Wyzwanie startuje 8 października, czyli w najbliższy poniedziałek i trwa do 29 października (pełne 3 tygodnie). Dziś otrzymasz jadłospis na cały tydzień ze wszystkimi posiłkami, który ma 1800 kcal. To taka liczba, która pozwoli Ci w rozsądny sposób schudnąć bez efektu jo-jo i głodzenia się. Kolejny jadłospis dostaniesz za tydzień, a jeszcze kolejny za 2 tygodnie.

Twoje zadanie jest takie:

  1. Zrób zdjęcia w stroju kąpielowym: z przodu, z boku i z tyłu trzymając w ręku kartkę z napisem "Schudnę w 21 dni WYZWANIE".
  2. Zmierz się w obwodach: w talii (w najwęższym miejscu na brzuchu), na brzuchu (na wysokości pępka), w biodrach (przez największą wypukłość pośladkową) i  w udach (tuż pod pośladkiem).
  3. Wydrukuj jadłospis i plan treningowy i zrób zakupy. Przygotowuj posiłki z wyprzedzeniem.
  4. Dbaj o siebie i nie odpuszczaj.
  5. Czekam na Twoje zdjęcia przed i po. Oznaczaj hashtagiem #WYZWANIE21

 

A jeśli miałabyś ochotę na więcej to zapraszam Cię na FIT WEEKEND, który odbędzie się już za tydzień (mam wolne jeszcze 2 miejsca) we wspaniałym hotelu z basenem i spa. Przygotowałam dla Ciebie treningi, wykłady i warsztaty oraz co najważniejsze cudowną, wspierającą i motywującą atmosferę. Więcej szczegółów znajdziesz w linku http://edytalitwiniuk.pl/fit-weekendy-zapisy-czas-start/

Miło byłoby Cię spotkać!

Jeśli potrzebujesz indywidualnej konsultacji dietetycznej lub treningowej i planu dietetycznego lub treningowego to napisz: biuro@edytalitwiniuk.pl

Mocno trzymam za Ciebie kciuki. Pisz do mnie w razie jakichkolwiek pytań.

Powodzenia! Łap i podaj dalej 🙂

fot.Melissa Belanger@melissabelanger

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge