Ćwiczenia na siłowni dla ciężarnej

W poniższym wpisie prezentuję ćwiczenia na siłowni dla ciężarnych, które możesz wykonywać w każdym trymestrze ciąży. Zapoznasz się z nimi na kolejnych stronach. Nie powinnaś bać się siłowni w ciąży. Pamiętaj, by trenować z najmniejszym obciążeniem, słuchając swojego organizmu. Jeżeli wcześniej nie ćwiczyłaś siłowo, okres ciąży nie jest najlepszym momentem by rozpoczynać swoją przygodę z siłownią. Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem i dowiedz się jakie są przeciwwskazania do ćwiczeń w ciąży!

1. WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY W WĄSKIM ROZKROKU

wąskie wyciskanie na suwnicy NN 1024x451 Ćwiczenia na siłowni dla ciężarnej

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Autor: Edyta Litwiniuk

Udostępnij ten post przez

18 Komentarze

  1. Super, czegoś takiego szukałam. Bo w necie „fachowcy” publikują np. przewodnik po siłowni dla ciężarnej, a tam opis zajęć typu joga, pilates, itd. Ludzie siłownia to siłownia, a joga, pilates to zajęcia w fitness clubie.

    Napisz odpowiedź
    • Dokładnie, zgadzam się z przedmówcą ;-)

      Napisz odpowiedź
  2. Super faktycznie nigdzie tego nie widziałam nawet na zagranicznych stronach. Super przewodnik :-)

    Napisz odpowiedź
  3. Skoro wy tak piszecie ja też to dodam że jeszcze nigdzie tego nie było super pomysł

    Napisz odpowiedź
  4. Uwielbiam siłownię dzięki temu wpisowi nie będę musiała rezygnować z treningu a jestem w 16 tygodniu Dziękuję :-)

    Napisz odpowiedź
    • Super ;-) Cieszę się, że mogłam pomóc, słuchaj swojego organizmu i nie wykonuj ćwiczeń, które są Ci obce!

      Napisz odpowiedź
  5. Edyta w którym tygodniu byłaś na 6 zdjęciu?

    Napisz odpowiedź
    • Ojej, bardzo mi się tęskni za tym okresem ;-) Niby tak niedawno, a jednak tak dawno ;-) Chyba w 16 tygodniu, trening siłowy był realizowany przez całą ciążę, do końca ;-)

      Napisz odpowiedź
  6. Pani Edyto dziękuję, że pokazuje Pani że w ciąży nie trzeba rezygnować z siebie.Ja tak uwielbiam siłownię, a bałam się że będę musiała zrezygnować z niej na co najmniej 10 miesięcy.

    Napisz odpowiedź
  7. Nowa odsłona ciąży, ale fajnie. Dzięki Tobie Edytko nie boję się, że „stracę” swoje dotychczasowe ciało.

    Napisz odpowiedź
  8. Świetne zdjęcia, szczególnie to ostatnie rewelacyjne ;-) i fajny wpis. Pozdrawiam.

    Napisz odpowiedź
  9. Cieszę się, że tu trafiłam. Nie chcę rezygnować z siłowni, a niedawno dowiedziałam się , że zostanę mamą. Dziękuję za ten przewodnik po siłowni dla przyszłych mam :)

    Napisz odpowiedź

Odpowiedz na „OliwiaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge