Pierwszy trening! Power!!!!

IMG 6117 e1425983282905 Pierwszy trening! Power!!!!

Pamiętaj przed rozpoczęciem ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem  i zapoznaj się z regulaminem ćwiczeń.
Poniższy plan treningowy został oparty o autorski Pregnicious Program Edyty Litwiniuk, który został tak skonstruowany, by każda kobieta mogła go wykonać bez względu na miejsce zamieszkania, ilość wolnego czasu, poziom sprawności fizycznej czy ilość sprzętu sportowego jakim dysponuje. Do treningu potrzebujesz jedynie dwie półlitrowe butelki z wodą i krzesło. Przed treningiem wykonaj rozgrzewkę.
Poniższe ćwiczenia wykonaj jedno po drugim w trzech seriach po 12-15 powtórzeń.

Przysiad w wąskim rozkroku
Pozycja wyjściowa: Stań w lekkim rozkroku. Stopy rozstaw na szerokość bioder, równolegle do siebie. Wyprostuj się i napnij mięśnie brzucha.
Jak ćwiczyć: Zrób przysiad. Nogi powinny być zgięte pod kątem prostym. Powróć do pozycji wyjściowej, mocno napinając pośladki.

IMG 59901 682x1024 Pierwszy trening! Power!!!!

IMG 5996 682x1024 Pierwszy trening! Power!!!!

Wspięcia obunóż
Pozycja wyjściowa: Stań obunóż, rozkładając ciężar równomiernie na obu nogach, ręce wzdłuż tułowia
Ruch: Zrób wspięcie na palce i opuść.

IMG 59901 682x1024 Pierwszy trening! Power!!!!

IMG 6005 682x1024 Pierwszy trening! Power!!!!

Lift do boku z pozycji przysiadu
Pozycja wyjściowa: przysiad do kąta prostego z nogami na szerokość bioder; kolana pod stopami, biodra wysunięte mocno w tył, tułów pochylony o prostych plecach, stopy całą powierzchnią przylegają do podłogi, ręce skierowane do przodu (przeciwwaga)
Ruch: wykonujemy lift (wznosy) nogi do boku, następnie wracamy do pozycji wyjściowej; ćwiczenie powtarzamy na drugą stronę

IMG 6028 1024x682 Pierwszy trening! Power!!!!IMG 6036 1024x682 Pierwszy trening! Power!!!!

Wypad do tyłu i uginanie przedramion
Pozycja wyjściowa: Stań w rozkroku na szerokość bioder i chwyć butelki podchwytem.
Ruch: Zrób wykrok w tył jedną nogą. Następnie ugnij nogę wykroczną, tak aby udo było równolegle do podłoża. Równocześnie ugnij ręce w stawie łokciowym. Potem wróć do pozycji wyjściowej wykonując wydech.

IMG 6038 1024x682 Pierwszy trening! Power!!!!IMG 6055 682x1024 Pierwszy trening! Power!!!!

Unoszenie ramion bokiem w górę z przysiadem
Pozycja wyjściowa: Stań w szerokim rozkroku. Wyprostuj się, trzymaj w rękach butelki. Ręce luźno wzdłuż tułowia.
Ruch: Zrób przysiad. Jednocześnie z przysiadem unieś ugięte ręce w stawach łokciowych do linii barków, mocno napinając pośladki. Nogi powinny być zgięte pod kątem prostym. Powróć do pozycji wyjściowej.

IMG 6038 1024x682 Pierwszy trening! Power!!!!IMG 6075 682x1024 Pierwszy trening! Power!!!!

Prostowanie przedramion z butelką w opadzie tułowia na krześle
Pozycja wyjściowa: Uklęknij jedną nogą na krześle i pochyl tułów mocno do przodu. Podeprzyj się ręką, w drugiej trzymaj butelkę.
Ruch: Prostuj rękę w łokciu i wróć do pozycji wyjściowej.

IMG 6093 1024x682 Pierwszy trening! Power!!!!IMG 6097 1024x682 Pierwszy trening! Power!!!!

Wznos zewnętrznej nogi prostej w leżeniu bokiem
Pozycja wyjściowa: Połóż się na boku, oprzyj głowę na wyciągniętym ramieniu. Druga ręką podeprzyj się na wysokości klatki piersiowej.
Ruch: Podnieś nogę zewnętrzną do momentu, w którym poczujesz maksymalne napięcie mięśni. Powoli opuść nogę, napinając mięśnie.

IMG 6111 1024x682 Pierwszy trening! Power!!!!IMG 6117 1024x682 Pierwszy trening! Power!!!!

Zdjęcia: Adam Markowski

Więcej na www.babyboomzosi.pl

Autor: Edyta Litwiniuk

Udostępnij ten post przez

1 komentarz

  1. Twoje wpisy ogromnie dużo mnie nauczyły. Ciekawe co nowego zamierzasz nam przekazać. Oczywiście będę odwiedzać Twój blog.

    Napisz odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge